یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

یکتای من

40روزگی گل من

1392/10/22 12:21
نویسنده : مامان یکتا
185 بازدید
اشتراک گذاری

40روزگیامروز 9/7/92 چهلمین روزه که یکتای نازم با قدمای خوشگلش به زندگیمون رنگ و بوی تازه داده...............

یکتای نازم مامان و بابا خیلی شما رو دوست دارن و تمام زیبایی های دنیا رو برای شما دختر مهربونم میخوایم

یکتا خانم مامان یک روز قبل توسط دکتر امامی ویزیت شدن و خدارو شکر هیچ موردی نداشتن ..............

شما در چهل روزگی 4100گرم با قد55سانتی متر و دورسر37 بودید..........

ان شالله چهلمین بهار زندگیت و خودت با دستای نازت بیای تو وبلاگت بنویسی و عکسای قشنگتو در کنار گلهای ناز زندگیت بزاری.............

وای یعنی من اون روز یه مادر بزرگ شدم ................هورااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد