یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

یکتای من

گرفتن پستونک

1394/5/11 14:29
نویسنده : مامان یکتا
183 بازدید
اشتراک گذاری

یکتا خانم مامانی که شدیدا علاقه به خوردن پستونک خندونکداشتی و یه جورایی معتاد محسوب میشدی مامان وادار کردی که قبل از دوسالگی این عادت و از سر شما بندازم. چندین باری این پروزه با شکست مواجه شد ولی بالاخره با کمک خداوند موفق شدیم . جریانم از این قرار شد که شب 23 ماه رمضون من نیت کردم و از خدا کمک خواستم تا بتونم بدون اذیت شدن دختر گلی این کارو به سرانجام برسونم که اتفاقا همون شب بعد از این که مراسم احیا رو تو خونه گرفتیم یک دفعه شما با مرواریدای خوشگلتون سر پستونکتونو کندید و اتفاقا ما دیگه هم پستونک ارتودنسی تو خونه نداشتیم و تموم شده بود.منم موقعیت و مناسب دیدم و گفتم بهترین زمان برای گرفتن شما از پستونک خلاصه با دوروز بیقراری اندک موفق شدم این عادت و از سر شما بندازم. یعنی دقیقا شما از 1394/4/19 دیگه پستونک نخوردی و این عادت و فراموش کردی.دلشکستهو من همینجا از دخمل خانم و با فرهنگ خودم ممنونم که اصلا منو سر این موضوع اذیت نکردی. چون من همیشه فکر میکردم محال شما شبی بدون مکیدن پستونکتون بتونی بخوابی.خجالت

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد