یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

یکتای من

اولین واکسن.............

1392/10/22 12:23
نویسنده : مامان یکتا
175 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چون دوماهگی شما با عروسی عمو اسماعیل یکی شد مجبور شدیم بریم شمال و واکسن شما رو بعد از سفر بزنیم

شنبه صبح زود بیدارت کردم و با هم رفتیممرکز بهداشت تا واکسنتو بزنن ..............وقتی واکسنتو زدن یه جیغ بلند زدی و بعد مامان بغلت کرد و بهت شیر داد تا اروم بشی .............خدارو شکر نه تب کردی و نه پاهات درد میکرد که اذیت بشی خیلی خوب بود و واقعا خدارو شاکرم که از واکسن زدنت هیچی متوجه نشدم.............

در دوماهگی وزن شما5کیلو گرم با قد59 سانت و دور سر39...............به قول خانم دکتر از حالا به فکر هیکلتی و دوست نداری زیاد وزن اضافه کنی............هر چند من و بابا هم الان با این چاقی های بدی که اومده خدارو شکر میکنیم که شما طبق نمودار داری پیش میری..............

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد