یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

یکتای من

21 هفتگی دختر خوشگلم.............

1392/10/19 10:30
نویسنده : مامان یکتا
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان........

 

از حرکتای نازت معلومه که حالت خوبه خوبه ..........خدارو شکر..............امروز تصمیم گرفتم برای شما یه وبلاگ

درست کنم و تمام خاطراتتو برات بنویسم تا وقتی که بزرگ شدی با خوندنشون لذت ببری...............

من توی ۱۹ هفتگی متوجه شدم که فرشته ی کوچیک من و بابا یه دختر ناز و خوشگله....................

دختر مامان شما توی ۱۹ هفتگی توی سونو نشون داد که ۲۸۰ گرمی و قدتونم ۱۳۶میلیمتره ...............

امروز مامانت رفت خونه زنداییش تا برای شما یه چادر و مقنعه زیبا زندایی بدوزه و واقعا هم زیبا شد . در ضمن دیروز با

بابایی رفتیم حسن اباد و برای دختر خوشگلم کاموا خریدم تا یه ست زیبا زن دایی برات ببافه..........

خلاصه حسابی درگیر خرید کردن برای شما هستیم ......به خدا میسپارمت عشقم............

                        بی صبرانه منتظر اومدنتیم نازنینم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد