یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

یکتای من

شیطونی ها..............

1392/10/25 10:57
نویسنده : مامان یکتا
243 بازدید
اشتراک گذاری

گریه خانمیسلام یکتا خانم شیطون من............

حسابی شیطون شدی و کلی کارهای جدید یاد گرفتی.............

مثلا علاقه ی شدیدی داری که در طول روز چند بازی به دس و پاهای نازت نگاه کنی...........

غلت میزنی و تا روی زمین میزارمت بر میگردی و خیلی تقلا میکنی سینه خیز بری ولی نمیتونی و دور خودت میچرخی............

وقتی میترسونیمت بلند بلند میخندی و قهقهه میزنی.............

روروئک سواری میکنی و خودت دکمه پخش موزیکشو فشار میدی........

به بوی تن مامان و صدای لالاییم حسابی عادت داری قربونت بشم.............. در اخرم حسابی ددای هستی و اگه دوروز خونه بمونیم روز سوم بیچارم میکنی عشقم..

خیلی دوست دارم دختر نازم و ارزوی من سعادت توست.......

راستی وقتی با شیر مامان سیر نمیشی و شیشه میخوای هم اینجوری گریه میکنی بعدشم اینجوری شیشه رو میگیری و میخوری فدات شم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان هستی
25 دی 92 14:42
ای جان چه دخمل نازی خدا حفظش کنه
je30
25 دی 92 22:13
عسیسم چه نازه...اگه بالینک موافقی بیاپیشم
ourlady
10 بهمن 92 0:18
ماشالله دخمل کوشولومون چه ناز شدههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد