یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

یکتای من

نظرات (4)

ندا مامی ویانا
28 دی 92 13:38
ای جونم هزار ماشالا به یکتا... چقدر بزرگ شده.
مامان کوثری
7 بهمن 92 6:25
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مینا فتوحی
7 بهمن 92 14:45
با سلام و احترام خدمت شما دوستان، من کارشناس‌ارشد گفتاردرمانی در تهران هستم. در حال حاضر پژوهشی در مورد صداسازی (غان‌وغون) کودکان زیر یک‌سال انجام می‌دهم که تا بحال در ایران انجام نشده است. ممنون می‌شوم اگر کسی را می‌شناسید که کودک زیر یک‌سال دارد، و مایل است در این پژوهش با من همکاری کند، به بنده اطلاع بدهید. پژوهش به صورت ضبط صدای کودک به مدت چند ماه خواهد بود. با تشکر فراوان. (m.fotuhi_slp@yahoo.com)
samira
26 بهمن 92 14:28
با سلام طراحی و چاپ تقویم یکساله (چهار فصل در یک صفحه) و یا چهار برگ (هر فصل یک صفحه ) و یا هر طرح دلخواه شما برای فرزند دلبندتان. به مناسبت فرارسیدن سال نو تخفیف ویژه خواهیم داشت. از همین الان اقدام نمایید. شماره تماس برای سفارش : 09338594661
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد