یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یکتای من

23هفتگی...........

1392/10/19 10:32
نویسنده : مامان یکتا
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم..........

 

امروز رفتم دکتر و صدای قلب نازتو گوش کردم ...........ان شالله ۱۲۰سال قلبت بزنه عشقم

هنوزم نتونستیم اسم قشنگ شما رو قطعی کنیم همش دودلیم مامانی ............خودت هر اسمی و که دوست داری به قلب مامان بنداز تا برات بزارم خانمی من...............

راستی عزیزم تقریبا با مامانی اکثر وسایلاتو خریدیم گلم..........

امتحانای مامانی داره شروع میشه و هیچی ام بلد نیست تو با قلب نازت برای مامانت دعا کن فرشته من

مواظب گلم باش به خدا میسپارمت زیبای من

                                                  بی صبرانه منتظر امدنت هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد