یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یکتای من

24 هفتگی..........

1392/10/19 10:33
نویسنده : مامان یکتا
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ...........

 

مامانی یه چند روزی درد شدیدی داشت و نمیتونست اصلا راه بره یا حتی دراز بکشه خیلی سخت بود الان خدارو

شکر بهترم........ یکشنبه هفته پیش رفتم مطب خانوم دکتر میر شریف و صدای قلبتو شنیدم بعدشم از مطب

رفتم برات یه تاپ و یه دسمال سر خوشگل خریدم و اومدم خونه................

شنبه هفته پیشم مامانی و دایی رضا اومدن اتاقتو باهم کم و بیش چیدیم دایی رضا هم صندلی غذا تو وصل کرد .

.............. .

راستی من و بابا اسم قشنگتو انتخاب کردیم ولی میخوایم وقتی به دنیا اومدی به همه بگیم............

۱ تیر ماه جشن سیسمونی شما خانمی خوشگله و من کلی کار دارم

به خدا میسپارمت نفس مامان.........

الان دختر مامان حود ۹۰۰گرم وزنشه و قدشم ۳۵ سانته ..............

 

بیصبرانه منتظر امدنت هستیم

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد