یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یکتای من

نگرانی های مادرانه..

1392/10/19 10:34
نویسنده : مامان یکتا
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان..............

 

این هفته برام هفته خوبی نبود چون شما خیلی کم تکون میخوردی و من همش نگرانت بودم خوشگلم...............

مامانت حسابی سرما خورده و همه نگرانیش اینه که شما مریض نشی خدایی نکرده...............

یه خبر خوبم برات دارم عشقم ....دیروز سرویس خوابتو اوردن.............هوررررررررررررررررررررااااااااااا............

امتحانای مامان و بابا هفته دیگه شروع میشه برامون خیلی دعا کن دختر نازم.............

میبوسمت.............خیلی دوست دارم........................

شما الان این شکلی هستی با قد۳۰ سانتی متر و نزدیک ۵۰۰گرم

 

بی صبرانه منتظر امدنت هستیم

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد