یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

یکتای من

34 هفتگی.............

1392/10/19 10:35
نویسنده : مامان یکتا
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان.............

خوبی عروسکم؟ دلم برات خیلی تنگ شده مامانی ....دارم لحظه شماری میکنم که بیای بغلم........

5شنبه برای مراسم چهلم بابا بزرگم مجبور شدیم بریم شمال امروز صبحم رسیدیم هم شما حسابی خسته شدی هم من.............

تازه دایی رضا هم با ما برگشت الانم خونه ماست .....مامانی و بابا جونم دارن ازشمال برمیگردن و برای افطار میان خونمون............

راستی جوجه مامان و بابا علیرضا الان دیگه واسه خودت خانمی شدی قربونت برم .........

فردا برای چکاب ماهیانه نوبت دکتر دارم صدای قلب نازنینتم میشنوم............

راستی هر وقت دختر عموم یاسمینو که تازه چهل روزش شده بغل میکنم  شما حسابی مامان و لگد بارون میکنی ..........حسودی نداریما............باشه؟؟؟ اینم عکس شما تو 34 هفتگی............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد