یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

یکتای من

38 هفتگی............

1392/10/19 10:39
نویسنده : مامان یکتا
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل و نازم...............

ببحشید که با تاخیر میام برات مینویسم اخه این روزا مشغول تمیز کردن خونم تا وقتی گل نازم میاد همه جا تمیز باشه.............

چهارشنبه با مامانی رفتیم سونو دکتر تیمورزاده بعد 2/5ساعت نوبتمون شد .........خلاصه اقای دکتر همه چی شما رو به ما نشون داد و گفت رشدتون کامل شده و مامانی باید منتظر اومدنتون باشه.............اخ جوووووووووووووووووون

خلاصه روزای اخره که تو دل مامانی.........دلم برای لگدات تنگ میشه دخترم

راستی باکید کرد دوباره که شما یه دختر تپلی هستی.....هوراااااااااااااااااااا

وزن شما 3کیلو شده بود و دکتر اوایل شهریور و موقع اومدن شما تخمین زد..............

خیلی خیلی دوست دارم نازنینم و شدیدا دلم میخواد زودتر بیای پیشم..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد