یکتایکتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

یکتای من

تولد مامان................

1392/10/19 10:40
نویسنده : مامان یکتا
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم...................امروز تولد مامان بود................مرسی که تبریک گفتی..............

بابا فکر میکرد شما امروز میای که نیومدی.............ولی واقعا بیصبرانه منتظر اومدنتیم..................

دیشب شام مامانی و بابا جون و پدر جون و عزیز جون و دایی رضا اومدن خونمونو واسه مامان یکتا خانم تولد گرفتن...........

امروزم از صبح همه زنگ زدن واسه تبریک و همشونم اول از همه اسم شما رو پرسیدن که من به هیچکدوم نگفتم..................

کمتر از 20روز دیگه پیش منی دخترم.................من که مطمئنم تا هفته دیگه میای عشقم.............

دوست دارم دختر ماه من...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یکتای من می باشد